Weblog >> Marketing
24-02-2015

De klant wil NPS!

We zijn goed bezig. Er is nu alle aandacht voor de hypotheken waarbij de kans aanwezig is dat er problemen ontstaan bij het betalen van rente en/of aflossing. Sommige geldverstrekkers geven zelfs al aandacht aan hun klánten met een hypotheek.

 

Lees verder

12-03-2014

Briljant. Zo stel je de klant centraal

 

Ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan. Dat ik daar niet op gekomen ben. Al maanden of misschien wel jaren ben ik op zoek naar het antwoord op de vraag: Hoe stel ik mijn klant centraal?
 
 
Lees verder

19-07-2013

De klant stuurt zelf

 
Maar wie bepaalt de richting…
 
Er is en wordt veel gezegd en geschreven over hoe klanten zich gedragen en hoe je daar als bedrijf mee om moet gaan. Zo is uit onderzoek gebleken dat klanten zelf willen bepalen welk loket ze kiezen om een dienst af te nemen. Vervolgens worden er allerlei ‘loketten geopend’, zodat er tenminste gekozen kan worden. De klant staat immers centraal

 

Lees verder

17-01-2013

Een goed voornemen!

Heb jij goede voornemens? Welk antwoord je ook geeft het is altijd, jawel. Het niet hebben van goede voornemens is ook een voornemen, toch? Waarom noemen we het eigenlijk ‘goede’ voornemens? Dat suggereert min of meer dat je ook slechte voornemens kunt hebben. Voornemen is volgens VanDale: Het plan hebben om… En ik was altijd al van plan mij voor te nemen geen voornemens meer te hebben. Zo had ik mij voorgenomen mijn niet meer te ergeren en toch….
Lees verder